Debesies svečių priėmimas: vis dar suklupimas anot debesių
Debesies skaičiavimas yra tik aplink kampą; keli gali teigti, kad tai yra jau čia, ir tai buvo su mumis valandėlę (galvokite Google). Nors bręstanti technologija, debesies svečių priėmimas yra vis dar apsuptas daug triukšmingo reklamavimo. Klientai yra, tam tikra prasme, vis dar suklupdami anot "debesių".
Skirtingo debesies svečių priėmimo kompanijų pasiūlymo skirtingos debesies paslaugos platformos, rėmėsi skirtingu debesimi skaičiavimo technologijos. Ką visi jie turi, bendrai yra, kad jie yra numatyti į ne, tiktai apsimeta paskutiniu madingu žodžiu rinkodaros žinutėje, bet siūlo geresnį kliento svečių priėmimo poreikio sprendimą. Taip, ką debesies pašalpa priima per pasidalintus ar paskirtus svečių priėmimo sprendimus?
Mintis už debesies svečių priėmimo apkaltina klientą ištekliams, kuriuos jie iš tikrųjų naudoja, tokiu būdu atsižvelgdami į didesnę kainos kontrolę. Nėra jokio underutilized juostos pločio. Klientas nemoka už pastovų kiekį serverio juostos pločio iš anksto, nepriklausomai nuo kiekio eismo, kurį jis gauna, kadangi tai buvo atvejis praeityje. Kai svečių priėmimas yra debesyje, smaigalys serverio naštoje didina kainą, ir lašas mažina kainą.
Tai saviprieštaraujantis, kad tai iš tikrųjų daro svečių priėmimą debesyje geresniu sprendimu didesnėms žiniatinklio svetainėms. Tuo metu, kai kainos nusileido per paskutinius keletą metų, debesies svečių priėmimas yra vis dar neprieinamas daugeliui mažų įmonių. Dabar, tai yra pigesnis ir paprastesnis pasirinkimas žiniatinklio svetainėms su sunkiu eismu todėl, kad jie apsirengia’, turi į faktorių staigiose eismo bangose, kadangi jie turėtų praeityje. Kai jūs priimate savo duomenis debesyje, svečių priėmimo tiekėjas yra vienintelis, atsakingas už serverio infrastruktūrą.
Yra ne daugiau serverio sudužimo, ir downtimes yra retai patiriami. Atveju, į kurį vienas serveris nusileidžia, kiti tęsia dirbti tokiu būdu nėra faktiškai jokios prastovos trukmės. Serveriai debesyje naudoja naštos balansavimo technologijas, ir daro aparatinės įrangos atnaujinimą be perstojo. Pranašumai, kuriuos debesies svečių priėmimas turi pasiūlyti gali – paradoksaliai – pasirodo taip pat yra jo didžiausias pažeidžiamumas!
Saugumas yra vis dar įmonė, dažniausiai išreikšta klientų. Buvo pasakyta, nuolat, kad duomenys yra saugiai sukaupti ant serverių, įkurdintų duomenų centrų viduje operaciniai saugumo matai. Tačiau, įmonė apie kliento duomenų saugumą, dalydamasi jų aparatine įranga su kitais vartotojais yra įstatyminė. Be to, kur tiksliai yra jų duomenys? Klientai prarado kontrolę fizinės vietos jų duomenų, kurie gali būti jaudinantys daugeliui.
Leave a Reply