10 daiktų kuriuos jūs turite žinoti anksčiau, negu jūs pavadinsite savo verslą
1. Tikslo Rinka: tarptautinių rinkodaros agentūrų tyrinėjimas įrodė, kad firmos turi išleisti didelį laiką ir pinigus, kad žinotų jų tikslo rinkos demografiją. Tai ne tiktai įgalina verslą suprasti jų rinką bet taip pat ir įgalina juos išvystyti įmonės pavadinimą, kuris yra tinkamiausias jų verslui.
2. Lenktyniavimas: Kai jūs vadinate verslą, nepasiekia įtakoje jūsų lenktyniavimo ir nėra wannabe. Visada atsiminkite, kad jūsų verslas siūlo kažką unikalaus, ir jūsų verslo vardas turi sugebėti pranešti šį faktą jūsų klientams. Studijavimas parodė, kad firmos, kurios turi vardus, panašius į pirmus 4 dalyvius pramonėje netrunka ilgai.
3. Produktas: turi būti kažkoks tinkamumas vardo, kurį jūs renkate savo verslui. Dieną ir amžius Skaitmeninės rinkodaros, srities vardų, SEO ir SEM rinkimasis vardo, kuris nėra net toli susietas su jūsų verslu gali skaudinti jūsų parduotuvių gaminių skaičius.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
4. Unikalus: Išrinkite vardą, kuris nustato jus išskyrus paketą. Tai neketina pakelti sinonimą. Konsultuokitės su profesionalu. Yra kelios Žymės įspaudimo Agentūros su žinių įrankiais name, kurie gali vesti jus į tinkamiausią vardą. Jūs mokate profesionalui, kad suprojektuotumėte emblemą, galėtų be to užmokėti profesionalui, kad išvystytų rankų darbo vardą, kuris bus jūsų prekės ženklo tapatumo fondas.
5. Skirtumas: verslo pavadinimas yra kitoks negu produkto pavadinimas. Verslo vardas turi būti susietas su pramone, kurioje jūs planuojate veikti. tai turi būti platu ir vientisa gamtoje. Atsižvelgiant į tai, kad produktas ar paslauga, kurią jūs planuojate pavadinti turi būti susieti su reikalingumu, kuriam jūs planuojate pataikauti ar tarpas rinkoje, kurią jūs planuojate apimti.
6. Vaizdo gavimas: jūsų verslo, produkto ar paslaugos Vardas bus sukūrimo priežastis atvaizdo jūsų numatomo vartotojo prote. Koks atvaizdas daro Ritinius, kuriuos Royce kuria, ir tai būtų buvęs tas pats, tai pavadino Toyota? Rinkodara Guru per pasaulinį naudojimą ši technika, kad vestų paleidimą ir verslininkai, kad pasiūlytų vardą jų verslui, kuris kuria prekės ženklo tapatumą inline su jų verslu.
7. Atgaminimas: prekės ženklo proto atgaminimo viršūnė yra embedded vardan verslo. Empirinis studijavimas, padarytas, vesdamas prekės ženklo agentūras per pasaulį, įrodė, kad jūsų tikslo auditorija labiausiai tikėtina prisimins jūsų verslo vardą anksčiau, negu jie prisimins jūsų verslo emblemą.
8. Toliaregis: Jūs galite pradėti 10 paslaugų per jūsų verslo egzistavimą, taip nesusitelkite ties 1-uoju, kurį jūs pradedate tuo metu, kai jūs vadinate savo verslą. Firmos per pasaulį turėjo išleisti milijonus Dolerių, kad iš naujo įspaustų žymę po to, kai jie pervadino. Ši logika prisitaiko prie visų firmų nepriklausomai nuo gamtos ar jūsų verslo dydžio.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
9. Sąveika: jūsų verslo vardas yra prijungtas su kortelės su užrašu linija, kurią jūs pasirinksite, emblema jūsų verslo, spalvų derinys Emblemos ir priklausomai nuo gamtos jūsų verslo net jūsų spausdintas firminis blankas, raštinės reikmenys ir jūsų tarnautojų vizitinės kortelės. Taškai turi būti prijungti profesionalo anksčiau, negu verslą pavadins. Rolling Stones Žalias nepaliktų žymės, kurią tai nudeda Raudonas. Visada turėkite galvoje, kad verslo Pavadinimas panėšėja į kompanijos fondo dėjimą. Yra specialybė Rinkodaroje pavadintos prekės ženklo architektūros, kuri knaisiojasi iš mokslinės esmės Prekės ženklo tapatumo ir pasąmonės, sąmoningo ir nesuvokiančio poveikio, kurį verslas, produktas ar paslaugos vardas turi ant žmogiško proto.
10. AIDA: jūsų Verslo vardas turi rinkti Dėmesį, sukurti Palūkanas, sukelti Norą valdyti prekės ženklą ir būti pirkimo Veiksmo priežastis. Vardas turi būti visų 4 žingsnių baigimo priežastis.
Leave a Reply