Jūsų asmeninio žymės įspaudimo ir srities vardo svarbumas
Mūsų šiuolaikinėje visuomenėje, žmonės pradeda padėti savo pasitikėjimą daugiau žmonėmis negu kompanijoje, grupėje ar korporacijoje, kuri turi pasakyti, kad įtakos valdžia sugrįžta į asmenį – jums – ir nėra daugiau monopolizuota didelių grupių.
Po kelių metų nuo dabar, tai nėra tiek nerealu, kad asmeniškumai visiškai vadovaus per žiniasklaidą. Ką tai reiškia yra, kad su paprastu žmogumi, asmeniniu prisilietimu, masės gali būti susijusios lengvai su asmeniu, ir paimti asmens tvirtinimus apie lygią atramą.
Kas yra to priežastis? Šiuolaikinė auditorija tampa persisotinusi – su nesuvaldomu reklamavimu didelių organizacijų – ir yra dabar minties, kad šitie verslo milžinai tiktai turi omeny naudą ir pardavimus ir neturi jokio tikro dėmesio jų auditorijos asmeniniams gyvenimams ir mintims
Tas tikėjimas yra gana teisingas, tam tikra prasme. Šis nenoras turi vartotojo auditorijos pergalvojimą, kaip jie supranta organizacijų ir firmų prekės ženklus.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Tai yra, kur asmeninis žymės įspaudimas įeina – ir tai pasidaro stipriau ilgainiui. Šis metodas yra panašus į tradicinio kompanijos žymės įspaudimo pagrindus; tačiau, valdžia dabar atvyksta iš asmens vienišo, ne iš grupės.
Žmogausis Metodas
Tai ketina turėti žmogausį metodą. Asmeninis žymės įspaudimas leidžia jus kurti socialinį tapatumą ir rinkos tapatumą būdamas gabus palaikyti asmeninį lygmenį sąveikos per internetinę žiniasklaidą.
Mažesnės firmos ir asmenys gauna savo lūžius dėl to, tapdami konkurencingesni ir tinkami rinkoje.
Panašus į tradicinį žymės įspaudimą, asmeninis žymės įspaudimas taip pat pareikalauja gero parašo vardo, kuris turi būti ir unikalus ir tučtuojau atpažįstamas. Žmonės turi sugebėti žinoti tai, apie ką jūs ar jūsų produktas esate po kelių švystelėjimų ar skaitinių, būdami gabūs jungtis su jumis greičiau ir lengviau.
Brand Statement ir Centro Niša
Kaip su visu bet kokiais amatais įvykdymu, jūs turite nuspręsti tai, dėl ko jūs norite būti žinomas. Tyčinis ant to iš pradžių anksčiau, negu jūs net toliau išvystysite kitą tam tikrą ekspertizę.
Asmeninio žymės įspaudimo pasaulis tampa tiek didelis, kad bendri laukai tokie kaip "kelionė" ir "maistas" yra užlieti labai daug konkurentų, kad jie nėra daugiau gana specifiniai.
Kad žinotumėte jūsų centro nišą, galvokite apie tai, kas yra ji, kad jūs galite pasiūlyti geriausiai ir paversti į ją į pažadą. Būkite geriausiu to, ką jūs galite pasiūlyti, ir kiti seks. Darydamas taip, jūs galite suprasti, kuo jūsų specifinės potencialios auditorijos ketina būti. Tuo metu, kai jūsų auditorija nebus kaip didysis, jūsų auditorija bus tinkama ir reikšminga ir ilgalaikė.
Pavadinimas Išmintingai Įspaudžia žymę Išmintingai
Jūsų srities vardas yra inkaras jūsų asmeniniam žymės įspaudimui. Neišvengiamai, "vardai yra svarbūs, kadangi jie turi reikšti kažką – ir atstovauti kažkam. Tai yra pagrindinė žmogaus tendencija pasitikėti pirma informacija, pasiūlyta mums. Tai pavadina inkaru, ir vardai yra dažnai geriausi inkarai.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Žmonės taip pat iš pasąmonės įvertina pagrįstas informacija jų sava patirtis – nuotraukoje. Tai pavadina euristika, ir ką mes dažnai kviečiame intuicija ir sveiku protu.
Tik kelių sekundžių klausime, mūsų protai jau nusprendė, ko patikėti ir ko išvengti. Tas pats daiktas eina su srities vardais, tokiu būdu jūs turite galvoti apie savo srities vardą kaip apie žymeklį jūsų pasisekimui. Vardas yra įrankis, kuris padeda klientams apsispręsti.
Pasirinkti teisingą srities vardą yra svarbus žingsnis; tai yra jūsų skaitmeninio tapatumo, asmeninio prekės ženklo, ir marketingo strategijos fondas. Srities vardas vienišas, geriausias, turi vaizduoti simboliais jūsų prekės ženklą.
Pavadinimas išmintingai įspaudžia žymę išmintingai.
Leave a Reply