Kaip apsaugoti duomenis koncentruojasi prieš pažeidžiamumą
Tik mąstymas, kiek duomenų centruoja tiekėjus gavo bemieges naktis dėl Smėlėto Uragano. Pasiųstas, kadangi nacionalinis brangiausias uraganas, Smėlėtas, paveikė smorgasbord firmų per Niujorką ir Niu Džersį. Jei pranešimais tiki, tai kaip kalbama padarė apytiksliai $500 milijonų žalą. Ne tiktai audra buvo didelių finansinių nuostolių priežastis, bet taip pat ir ji sukėlė rekordinę prastovos trukmę daugeliui globalinio Titano. Nėra jokio fakto neigimo, kad natūralios didžiulės nelaimės gali atnešti jūsų pagrindines firmas nuo viršūnės į pagrindą, jei neužtaisytas su teisinga technika ir technologijomis.
Žmogaus Klaida: Kita Pagrindinė Grėsmė Verslo Sustainability
Suklysti yra žmogaus. Jūs visi turbūt susitikote šį principą. Parinkite bet kokią apžvalgą ar mokslinio tyrimo ataskaitą, ir jūs randate, kad jie visi cituoja žmogaus padarytas klaidas kaip vieną iš pagrindinių grasinimų verslo pragyvenimui. Asmenys yra atsakingi už daugiau kaip 70 % prastovos trukmės svarstomų problemų duomenų centro priemonėje. Kad apsaugotų duomenų centro patogumus prieš tokius grasinimus, daug svarbiausių technologijos pareigūnų (CTOs) investuoja kapitalą į įvairias mokymo programas, kad suvaldytų klaidas, kurios įvyksta dėl neteisingos įrangos sąrankos, silpnų konfigūracijų, ar dėl netinkamo serverio palaikymo. Tačiau, šitos mokymo programos nėra taip efektyvios, jie laiko firmas nuo geriausio iš jų investicijų sukūrimo. Tam, skubiai atliekami sprendimai, t.y. gerai dokumentuoti katastrofos atgavimo sprendimai gali padėti tokių incidentų blokavime.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Profesinės Katastrofos Atgavimo Paslaugos
Laikas yra pinigai. Šiandien, daug pagrindinių firmų nori pasirinkti trečiąją šalį DAKTARO sprendimai, kad jie galėtų susitelkti ties kitomis strateginėmis iniciatyvomis, sumažinimo visos sumos kaina nuosavybės ir išpirkti aukštintą technologinę architektūrą. Prisitaikydami prie katastrofos atgavimo kaip paslaugos modulis, duomenys koncentruojasi, tiekėjai gali sumažinti žmogaus padarytų klaidų grėsmę kvalifikuotai.
Šitie atgavimo sprendimai yra įspūdingi, suteikiami su potencialu, kad apsaugotų visus vertingus dalykus – nuo kritiškų duomenų į TAI vertingi dalykai vientisiausiame būde. Techniškai, šitos paslaugos yra palaikytos paviršiuje visiškai elastingų duomenų centrų ir yra tiektos per technologiją "infrastruktūrą kaip paslaugą".
Debesis Varytos DRaaS Paslaugos
Šiandien, yra platus spektras priimti pardavėjus, siūlant užbaigtą portfelį verslo būtinų paslaugų kaip VPS svečių priėmimas, paskirtas svečių priėmimas, ir katastrofos atgavimas kaip paslauga. Šitie paslaugų teikėjai siūlo ištisą parą failover apsaugą, kad verslas funkcionuotų funkcinis buvimas ir iš pavojingos zonos. Neužmirškite analizuoti savo tiekėjo potencialą, darydamas pasirinkimą. Patikimas geradarys siūlo superkeičiamo dydžio dar ekonomiškas skaičiavimo gebėjimas mirties bausmės įvykdymo automatiškai išsijungiančių katastrofos atgavimo strategijų embedded su griežtomis saugumo kontrolėmis.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Kad neminėtų, patikimas tiekėjas saugo jus prieš pažeidžiamumą, ir netikras sukels nesusigrąžinamus nuostolius.
Debesis lėkė, katastrofos atgavimo paslaugos yra nepaprastai galingos, padėdamos firmoms atgauti jų duomenis akimirksnio viduje. Geriausias daiktas yra, tai ekonomiška. Jūs neturite investuoti kapitalą į brangias technologijas, įrankius, ir TAI infrastruktūra, kad valdytumėte ir valdytumėte ekosistemą. Tipiškai, šitas paslaugas įkrauna ant mokesčio per naudojimo pagrindą ir siūlo didžiulį dydžio keičiamumą, kad atitiktų kylančią verslo paklausą per minutes.
Jei jūs neturite jokio įgudusio atgavimo plano vietoje, atėjo laikas eiti tvirtam atgavimo planui. Geresnis Seifas negu Gaila.
Leave a Reply