Kas tinklas priima palaikymą?
Jei jūs kuriate naują žiniatinklio svetainę savo kompanijai, tai vienas iš svarbiausių daiktų jums, kad investuotų kapitalą į yra deramas tinklo svečių priėmimo palaikymas. Jei jūs nežinote, koks šis palaikymas yra, tai skaitytas toliau, kad sužinotų daugiau apie tai ir atrastų, kodėl svarbu, kad jūs turite tai savo kompanijos žiniatinklio svetainei.
Tinklo svečių priėmimo paslauga yra paslauga, kuri leidžia jums padaryti jūsų žiniatinklio svetainę prieinamą visuomenei. Šeimininkas suteiks jums erdvę ant serverio, taip pat kaip interneto sujungimo galimybei jūsų duomenims. Tinklo svečių priėmimo kompanijų apimtis skiriasi labai, kai kuriais šeimininkais, tiktai priimančiais pagrindinius tinklalapius, kol kiti, priimantys daug didesnius interfeisus, apimdama daugialypius patogumus
Jei jūsų kompanijos žiniatinklio svetainė yra priimta tinklo svečių priėmimo kompanijos, būtina, kad jie siūlo jums priimantis palaikymą, tuo atveju, jei kažkas sugenda su sistema. Jei jūsų žiniatinklio svetainė patiria daug žemyn laiko, žmonės gali pradėti jausti, kad jūsų kompanija yra nepatikima.
Pasirinkite gerą tinklo svečių priėmimo serverį pirmiausia, ir neįtikima, kad jūs turėsite gauti kontakte su tinklo svečių priėmimo palaikymu viską, kas dažnai, bet kai daiktai tikrai sugenda, jūs būsite patenkintas, kad jūs turėjote tai, todėl, kad tai gali reikšti skirtumą tarp išsprendimo jūsų problemos skubiai, ar jūsų problemų, ištemptų ir jūsų verslo, pradedančio nukentėti.
Jei jūs pasirenkate patikimą svečių priėmimo paslaugą, priimdamas palaikymą turi būti pasiekiamas, kad ir kada jums reikia jo, turėdamas galvoje, kad jūsų žiniatinklio svetainė gali sumažinti savo prastovos trukmę ir todėl maksimizuoti jos neapsaugojimą. Tačiau, yra daug skirtingų rūšių pasiekiamo palaikymo, ir keli yra geresni negu kiti. Daug tiekėjų siūlo automatizuotą paramos sistemą, kuri gali būti greita ir efektyvi, jei jūsų problema yra standartinė, bet jie gali iš tikrųjų sulėtinti daiktus, jei jūsų problema netinka tobulai į vieną iš šito juodžemio! Kitos kompanijos turės 24/7 tinklo palaikymą nuo telefono įkurto klientų aptarnavimo operatoriaus, tačiau jei jie neturės pakankamai darbuotojų narių, jūs galėtumėte baigti tuo, kad lauktumėte ilgoje eilėje.
Gera palaikymo komanda žinos visas labiausiai įprastas problemas, su kuriomis stovi klientai, ir jie sugebės taisyti šitas problemas po kelių minučių. Jei jūsų problema bus sudėtingesnė, jie turės žinias, patirtį ir atkaklumą tęsti dirbti ties jūsų problema, kol tai nebus taisoma.
Leave a Reply